Redmi Note 7 do sada prodan u čak 15 milijuna primjeraka!  

  RSS

Josip Zeljko
(@josip-z)
Član Admin
Član od: prije 4 godine
Komentari: 1315
10/07/2019 9:59 am  

Nakon što se Honor jučer pohvalio impresivnim brojkama za Honor 8X (15 milijuna isporučenih primjeraka u 9 mjeseci prodaje) na red je došao i Redmi, popularni podbrend Xiaomija. Redmi Note 7 je prvi telefon koji je predstavljen pod Redmi brendom i moglo bi se reći da je imao leteći start. Naime, danas je objavljeno da je Redmi Note 7 u nešto manje od 6 mjeseci prodaje isporučen u čak 15 milijuna primjeraka.

Brojka se odnosi na sva tržišta u svijetu gdje je uređaj dostupan, a to podrazumijeva i uključivanje raznih varijacija uređaja npr. Redmi Note 7 Pro i Redmi Note 7S (koji je zamjenio "obični" Redmi Note 7 na Indijskom tržištu). Bez obzira kako na to gledali, jasno je da je ovo impresivan rezultat i da Redmi s pravom može biti ponosan na njega. Moglo bi se reći da je još impresivniji kada uzmemo u obzir da iza njega nije bilo praktički nikakve marketinške kampanje. Usporedbe radi, Honor 8X imao je ogromnu marketinšku kampanju koja je počela tako da je Honor organizirao poseban (i fancy) event u Pragu gdje su pozvali veliki broj svjetskih novinara i tech bloggera.

Redmi Note 7 je praktički ovisio o niskoj cijeni i dobrom glasu, a dobrog glasa je itekako imao. Osim što su svi kupci zadovoljni omjerom uloženo-dobiveno, dobro je prošao i kod kritike. U našim testovima pokazalo se da dobro stoji čak i protiv osjetno skupljih telefona kao što je npr. Samsung Galaxy A50. Ako već niste pogledali našu usporedbu sa Galaxy A50 onda to možete učiniti klikom ovdje.  Ili jednostavno pogledajte video ispod 🙂

Izvor


Citiraj
delboy73
(@delboy73)
Novi Član
Član od: prije 6 dana
Komentari: 4
12/07/2019 9:10 am  

poz svima. novi sam na portalu pa trebam pomoc kako da vidim komentare od drugih.

edit:

ne treba pomoc,shvatio sam da nema komentara na odredjenim objavama.

Ova tema je mijenjana prije prije 6 dana od delboy73

OdgovoriCitiraj

Napišite odgovor


 
Share: