HTC Vive Recenzija – Najbolja Virtualna Stvarnost Današnjice!

Još od kada su se pojavile prve igre bila je jedna stvar koju je svatko od nas sanjao – da je jednom biti dijelom te igre, živjeti i hodati njenim svijetom i svojim očima gledati sve facinantne okoliše, građevine i stvorenja koje su autori igre kreirali. I ne samo igre – zamislite gledanje utakmice npr. Barcelona Real kao da sjedite u prvom redu, da budete dijelom filma, da doslovno osjetite kako je biti u nečijim drugim cipelama…. Mogućnosti su neograničene i zapravo ih još nismo ni počeli istraživati. Obećanje virtualne stvarnosti imamo od davnih dana i, unatoč nekim pokušajima (npr. Nintendo VirtualBoy), do pojave Oculus Rifta prije par godina sve je to izgledalo loše. Oculus je prvi donio najvažnije promjene, uglavnom jer je tehnologija dovoljno napredovala da se takvo nešto uopće pokuša. Pomalo neočekivano, prošle godine smo dobili novog igrača na tom polju i to jednog koji je Oculusa uspio pobjediti u vlastitoj igri – HTC. I ne samo HTC nego i Valve, a te dvije kompanije su napravile proizvod koji vam mi danas recenziramo – HTC Vive.

HTC Vive je prvi korak u ono što smatramo pravom virtualnom stvarnosti. Dok su dosadašnji pokušaji bili skoncentrirani na klasični gaming gdje zgrabite gamepad, zavalite se u fotelju, stavite headset na glavu i krenete sa igrom, Vive pokušava cijeli doživljaj učiniti još stvarnijim. Kako? Tako što vaše kretnje u stvarnom svijetu znače i kretnje u virtualnom svijetu tj. ako napravite korak naprijed tada se krećete korak naprije i u igri, ako dignete lijevu ruku tada dižete i lijevu ruku u igri itd. Budući da smo tek na samim početcima prave virtualne stvarnosti i takvog načina interakcije postoje neka ograničenja no o tome više pogledajte u našoj video recenziji. Zahvaljujući SPARKU (https://spark.ba/) mi smo imali priliku da cijeli dan  testiramo HTC Vive u njihovom SPARK Labu i prenesemo vam naše dojmove. Jedan dan nije puno ali je dovoljno da se steknu neki osnovni utisci, pa imajte to na umu dok budete gledali recenziju. Dosta formalnosti i čitanja! Bacite pogled na video recenziju ispod, a ako već niste svakako pogledajte i našu Microsoft Hololens recenziju ukoliko je proširena (augmentirana) stvarnost nešto što vam se više dopada.

HTC Vive Video Recenzija

HTC Vive Fotografije sa testiranja

Josip (BlakanGadgets) za vrijeme testiranja HTC Vive uređaja

[huge_it_gallery id=”87″]

Svi korisnici koji žele koristiti ili prenositi sadržaj s Bajtbox portala moraju se pridržavati sljedećih pravila: Citiranje Izvora: Obavezno je jasno i precizno navesti izvor informacija, uključujući naziv autora (ako dostupno), naslov članka ili teksta te datum objave. Poveznica na Originalni Tekst: Svaka upotreba sadržaja mora uključivati aktivnu poveznicu (link) koja vodi na izvorni tekst na Bajtbox portalu. Pravna Odgovornost: Kršenje ovih pravila može imati pravne posljedice sukladno zakonima o autorskim pravima.

Pretplatite se
Obavijesti o
guest